Tuesday, January 23, 2007

Well, i just don't get it. min mamma har haft en automatväxlad cykel i snart två år. varför presenteras den som en nyhet NU? mkt märkligt, som resten av världen.

dagens ord hos SAOB: Djupna.

det är ett bra ord.

några dagar kvar till inflyttningsfest. imorgon kommer sara och borrar i våra väggar och på fredag kommer johanna. skulle hört av mig till kristin, men har inga stålar. det är jobbigt att vara fattig i dessa dagar. men det är bara att vänta. vänta vänta.

helgen bjöd på oväntat fylleri. jag ska dricka juicedrinkar och bjuda på öl på lördag, ty det har jag lovat. när emma fixar bilderna ska jag lägga in lite schyssta bilder på fräscha brudar (dvs vi två + endra snygga tjejer) här.

men men.

det spelar verkligen ingen roll längre, men någonstans stör det mig lite.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home