Saturday, November 10, 2007

i allting som rör sig lyser eller låter, finns ett batteri som ska lämnas åter

.
Gah! YouTube sviker mig! Det är segaste av alla sega hemsidor i hela jävla världen idag och det går knappt ladda upp klipp och än mindre se på några nu när jag fick en sån akut lust och längtan efter att titta lite på Jakob Hellman! Varför gör internet såhär mot mig?

Laddade upp klippet där Rikard ringer till Lusette på 118118. Det var fina tider. och jag pratade in ett meddelande på Carolina Gynnings telefonsvarare. helt stört. Undrar om hon blir glad av att höra att hon är het med naturliga tuttar iallafall.

Ikväll ska jag jobba och sen ska jag ta tag i mitt liv och göra nåt ordentligt och konstruktivt åt saker och ting around here så att jag blir av med paniken i bröstet innan jag åker iväg till älskade i Australien. Ölbar åt folket, dock utan blå tranny-komiker-kanin. Fan vad jag är hungrig.

Och, ja, just det. Internet går inte sönder om man googlar google. Jag har testat.


Edit: tillägg till tidigare inlägg: vi drack Fernet i torsdags. Varför fan ska jag alltid hojta efter Fernet när jag är full? Den här gången kan jag nästan skylla på Torkel i knipa, men sen stod jag där med den jävla fernet-shoten och jag övertalade Vilhelm att dricka också och han mådde jättedåligt dagen efter så jag har dåligt samvete också utöver allt annat. Det är ju inte som att det är gott eller nåt. Men likförbannat så dricker jag det.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home