Friday, July 04, 2008

Pure drugs

Min övertro på Apoteket fortsätter, särskilt som de sen ett par veckor tillbaka säljer ett, visserligen ganska litet, sortiment av sexleksaker från fantastiska Lelo bland annat. Små prylar jag bara skulle kunna ha som prydnad hemma, form & funktion tydligen. Har inte testat själv, de ligger utanför min prisklass tyvärr.

Den senaste veckan har jag dock behövt bevista apoteket oroväckande mycket, är det stress, campinglivet sommarn som gör det? Jag vill ju bara vara frisk. Har lyckats upprätthålla ett rätt så fantastiskt fungerande immunförsvar i snart 24 år så jag förstår inte varför något annat skulle inträffa nu. Kanske bara behöver mer frisk luft. Vem som helst skulle bli sjuk av att stå i det här köket hela dagarna.

Men heja apoteket. De har aloe vera-gel också. Bra skit.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vill du ha fler tips på nätbutiker som säljer sexleksaker och underkläder ska du gå in på http://erotiktips.blogspot.com

10:52 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home