Wednesday, January 14, 2009

Pelle Hellström är min idol!

Nyhetsmorgonfolkets frustration är det bästa på mkt. länge. GO, Pelle! Han vill verkligen inte vara puttenuttigtmysig och lalla runt i nyhetsmorgonsoffan. Jag vet att jag "inte" är pretto längre, men Pelle tar pretantiösiteten till ny nivå.
"vi har varit ute i tre dagar nu så vi är ganska slitna." Det är hårt att vara på turne, min adorable lille prettoelektropopgosse.



and as it turns out, Roh har visst deletat sitt myspaceaccount, bara sådär! FÅr fixa låten som jag nästan skrivit på nåt annat vis.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Men herregud hur kan man ha en loser, en samhällets gnagare som kryper omkring i slammet och bara dagdrömmer och hoppas att någon ska rädda en? Han är en loser, nog kanske texterna har ett visst innehåll men resten är bara PURE SHIT.

11:19 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home