Sunday, February 26, 2006

idag: städning och powerpoint och hockeyfinal. mycket att göra på lite tid, men imorgon ska jag åtminstone inte träffa caroline förräns på eftermiddagen.

igår: förfest hos kamilja och jag fattar verkligen inte hur hon lyckas släpa hit alla dessa internetragg...han bara satt där och såg så uttråkad ut, tyckte verkligen synd om honom. det var väl inte direkt det han väntat sig efter att ha åkt dit från kumla eller vad det nu var. lite alkohol (isabelle snyltade, ja) och en trevlig pratstund med honom när jag kom hem. nu bor han i min telefonbok, med h. googla mig förresten så kommer tydligen den här upp. det skulle kunna bli jobbigt, men han sade att han inte skulle läsa den...hoppas han inte gör det. annars, hej! kul att du hittade hit! :)

på onsdag kommer han...inte alls många dar kvar nu. det här kommer bli bra. och jag ska spöa honom i tp och baka världens bästa bullar. sen får vi se.

de bruna manchesterjeansen är perfekta nu. och jag har inte hittat nån som vill titta på hockey med mig eftersom emma är i sundsvall. attans. frukost? hm...ska nog laga nåt gott.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home