Saturday, February 25, 2006

Jag har tillbringat ytterligare en kväll framför datorn, totalt asocialt och jag har inte fått ett dugg gjort av det jag skulle göra, men det spelar faktiskt inte någon som helst roll.

På onsdag kommer han hit, 1422. Jag undrar hur jag egentligen kommer att hantera det där. Nervösa babbel-Isabelle eller nervösa tysta-Isabelle. Kanske jag för en gång skulle skulle kunna uppföra mig helt normalt? Dock är chansen för det inte så stor.

Var på Willys idag, shoppade en massa och det var verkligen plågsamt att bära hem det, men nu har jag mat för ett tag iallafall. Ska jag kanske börja äta normalt igen nu då. Kan nog vara bra för mig. Skulle bakat bröd idag, men glömde köpa jäst. Och kardemumma till bullarna. Det får ordnas.

Färgade håret, de mörkblonda slingorna blev mest bara blonda. Men det blir nog bra det här. Har en fin känsla i magen.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home