Thursday, February 16, 2006

fan fan fan. det skulle blivit så himla bra, men naturligtvis så går jag och glömmer alla grejer hemma och sen står jag där och har världens mest osammanhängande och oihopknutna lektion. det kändes bara skit.

eller, delar av det gick bra. samlingsdelarna gick bra, när det gällde att hålla koll på gruppen, var konsekvent med händerna och pratandet och samlingen innan var bra och utvärderingen av grupparbetet.

men lektionen! det här var ju min grej, det här som jag gjort förut och skulle kunna perfekt. och så gick det bara åt skogen. blä.

sara, liebling. jag vill träffa dig! måste åka till manchester.

dagens projekt: ladda ner, lyssna på, utvärdera Guns N' Roses. Vet inte varför jag trasslade in mig i det där och nu är jag typ tvungen att lyssna på hela skivan ju. tydligen är det hans favoritband. hm. Guns N'Roses liksom.

ikväll ska jag jobba. skåne ska vara i baren, men han går i exets klass så det kommer jag nog hoppa över rätt hårt. ingen distraktion här inte. går rakt på allt annat istället. torsdagar är stressiga. jag ska lära mig göra sallader.
och imorgon är det skridskodag.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home