Thursday, February 09, 2006

har du vart i stockholm?

Ey, Karin, Har du vart i Stockholm eller? (ha, Dungen har faktiskt gjort en låt som heter så, på riktigt!)

hehe...minnen av falsk marknadsföring, lustiga örebroare och totalt misslyckade dubbelragg (men, shit vad snygga de var, och det skulle blivit så bra om de bara gått med på det ju) och baktakt. jag borde verkligen gå på konserter oftare.

huset med emma ikväll.

och älskade mor. jag sade inte ens nåt, men ändå får jag ett sms från henne sen där hon skriver att hon skickar 500 kr. med post. hon gillar snigelpost. det är rart och lite gammalmodigt, men framförallt underbart för nu kommer jag att kunna köpa mat igen. fast å andra sidan så har böndieten funkat rätt bra. mungbönor är ju gott ju.

nästa månad blir det budget. och så kom jag på att nu kommer jag bara att handla till mig själv med, och inte hem till pete.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home