Saturday, January 27, 2007

party party

Dagens land: Iraan.
(ingen förstår, men whatever. jag skrattade så jag fick ont i magen.)

dagens fest: inflyttningsfest + vinterkravall (Ikväll köööör vi!). tokmycket folk i paradvåningen och jag ska snart hem och typ städa lite innan jag och emma-slemma ska köra pilates. sen ska jag ner och möta tjejerna. kristine kommer! den gamla rockräven! weee! har inte träffat henne sen juldan förra året (alltså 2005).

dagens frisyr: nyklippt! av min sambo och av mig. det är hemmaklippt och konstigt och alldeles fantastiskt! jag trivs tokbra! emma och jag måste köra flera projekt efter det mycket lyckade klipp-projektet. nästa i ordningen är nog: hitta en baldejt åt isabelle eftersom hennes pojkvän är lite vrång och inte vill gå...

det kommer att bli en fin kväll tror jag. enligt rykten så ska sexy doctor + hans sexy nurses stå bakom baren, så det kan ju inte bli annat än bra.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home