Thursday, August 02, 2007

slither and slime (sniglar)

Allt är i topp, jag har fint augustischema med hela fem dagars (!) sommarlov i slutet innan allt drar igång igen. ge mig stålars bara, mycket av det snälla tack. kollar på brittiska tv-serier från 90-talet (oh, min jack davenport!) och lyssnar på danska remixar. allt rullar på och livet känns rätt gött förutom att det kostar 17 spänn i minuten att ringa till australien. jävla land. snart kommer nog vardagen fixa till sig lite så att jag inte bara är hemma på cp-mongotider då ingen är vaken förutom kanske tomten, men det är inte ens snö på taken så det är liksom inte till nån nytta iallafall.

iallafall. min nya frisyr känns bra, lite mindre av håret kvar. jag vill ha på mig normala kläder och göra normala saker, som i tisdags när peter och hunden hälsade på och vi käkade god mat och fantastisk glass och tittade på Harsh Times som ligger på topp tre-listan över de sämsta filmer jag sett (Stealth ligger nog fortfarande etta). Hunden hundade sig och emma var på bra humör. hon sade att hon varit grinig för att jag alltid har haft konstant sällskap de senaste månaderna. men jag vart liksom tvungen. och nu kommer hon ha mig för sig själv några månader iallafall, så det är nog rätt lugnt. vi kommer att ha tid att umgås, vi två.

måste duscha. mina fötter luktar apa efter hel dag i dojorna. bläh. ska inte labla det här inlägget med scooters iallafall.

här är en bild på en snigel som jag är rätt stolt över att ha tagit.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home