Wednesday, November 14, 2007

Jävla tisdag

Återigen tänkte jag att jag skulle ha en massa spirituellt och livfullt att förtälja, fast två dagars häng på trappan genererar inte så mycket sånt. Hade en liten genomgång idag - för nya och för barpersonal och så åt vi våfflor och drack folköl. Ska nu lägga mig. Det har varit en skön tisdag. Igår skickade jag in en av mina kompletteringar, så nu är det bara grejen som jag egentligen inte kan göra i höst kvar, så den måste jag prata med någon om så jag kan få uppskov tills i vår. Det är faktiskt svårt att se vårblommors utveckling mitt i vintern. Hoppas det löser sig.

Har kommit in i en period som känns lite hopplös - som likgiltighet blandat med livrädsla för vad som kommer att hända. Jag åker så snart och jag behöver verkligen det! Det är så längesen nu och jag bara saknar och saknar och är rädd för att saknaden ska ta överhanden över älskandet och jag inte ska sakna mer allt utan bara inte känna någonting. Bara en månad, 33 dagar. Snart kommer jag, David. Älskade du.

Imorgon är jag schemafri. Det blir plugg, häng på Skeppa för att fixa trappan-hoods och sen jobb med ullis på kvällen. En sån där vanlig onsdag i Norrköping. Bra att jag ska ut och iväg så jag inte fastnar hemma framför datorn. Vill bort härifrån, allt är för grått och brunt. Vill bara känna en jävla hand på höften när jag vaknar. Ska det vara så sjukt svårt att fatta.

dagens låt. och jag vet att det är tisdag, men det känns så här.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home