Monday, February 18, 2008

Joråsåatte

.
Jag råkade kommentera hos Virtanen nånting om konsumenttester på pulversoppor och ett par timmar senare konsumenttestar de pulversoppor. Det här är dagens bästa. Jag kan inte sluta skratta, det blir bara roligare och roligare. Fan vad bra. Humor humor, barn. Och nästa vecka är Ronnie Sandahl med i Studio Virtanen. Det kan jag titta på. Och häckla. För det var ett tag sen nu. Ett ordentligt häcklande bör göras med planering och framförhållning. Dags att börja förbereda sig. Den lilla pretentiösa stroppen.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

nämen, Ronnie Sandahl din stora idol här i världen. Du måste vara stolt ;)

9:24 PM  
Blogger Isabelle said...

Han har varit min idol sen artikeln om Liptones i Falköpings tidning när vi gick i tvåan på gymnasiet. Och beviset på att han inte tål kritik när jag mailade honom och sade att det inte var en bra artikel pga en del sakfel. Den lilla fjanten.

10:43 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home