Saturday, July 05, 2008

Tröttheten

Jag gör mitt bästa för att återställa musiken som försvann i och med datorns kraschande. 35 gig bara sådär åt helvete. Men det löser sig. Jag smygladdar hela dagarna på jobbet och har tillochmed hittat Sean Na Na-skivan med den där låten på. Det fixar sig. Datorn som kraschade har tjänat mig väl, tack för att jag fick köpa den Johan, även om jag långt från förtjänade det förra våren.

Trött som aldrig förr. Egentligen inte i huvudet men i kroppen känns överallt. Har inte haft någon rast idag, min rast var att köra in till Weijka och panta flaskor på Ica och köpa frukt. Iklädd arbetsuniformen. I tjugo minuter. Sen har det varit full rulle och när temperaturen steg över trettio i stressen inne i köket och allt snurrade var det inte kul. Det tröttar ut. Jag måste lära mig att dricka ordentligt och att äta ordentligt. Inte småäta hela tiden. Fast godis äter jag ju inte iallafall. Det är femtonde strecket på papperet idag. Framsteg.
Ska kolla på Torkel i knipa. Enda mitt huvud klarar av just nu. Sen lite sovmorgon imorgon. Och på tisdag är jag ledig. Välförtjänt. Sanna mina ord.


Ja och just det, visumet är klart. Så nu är det bar å åk.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home