Thursday, September 11, 2008

jag behöver hjälp

Ok, alla mina fans.

på onsdag ungefär tio i två flyttar jag hemifrån. Det är inte första gången, det var flera år sen nu, men det är längst bort. Om jag glömmer något hemma kan jag inte bara ta bussen (som tar tre och en halv timme) hem och hämta det, som förut. Australien ligger en bit bort och jag vet inte vad jag ska packa!

Vad behöver jag ha med mig? Har en trave sommarklänningar och hemliga lådan, men utöver det står jag blank inför uppdraget. Gummistövlar, huvudvärkstabletter, svenskt godis, prydnadssaker?

Jag har ingen aning, hilfe bitte. Jag behöver även tips på musik, behöver förnya samlingen lite.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

men isabelle, vad gör det om du skulle glömma något, de har ju faktiskt affärer dit du ska också =)!!! så du kan ju köpa saker där, tips från pripps IKEA finns.. Och du vad ska du ha prydnads saker till?

massa kram och du följ mig på my.opera.com/marer9894/blog/

puss

1:19 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home