Wednesday, September 10, 2008

you just love looking at cocks dont you

fyrvägs- och sedermera trevägskonversation på msn är underskattat nöje. det var ett tag sen. det kan bli aningens splittrat, men det löser sig.

mindre än en vecka kvar tills jag åker. leaving on a jetplane etc. saker jag inte har gjort: packat! eller jo, litegrann, men inte på långa vägar till the extent jag borde ha packat. nånstans löser det sig.

jag ska se boondock saints. snyggt våld, tack, det blir bra ikväll.

åh, och nya undies! höfthållare med stockings är min nya favvopryl tillsammans med kurt russell (såg deathproof igen igår, den är fortfarande bra, vanessa ferlito är fortfarande het).

ja just det, den här veckan skulle jag vara upprörd över kolkraftverk. truth to tell så orkar jag helt enkelt inte. jag VET hur mycket skada, jämmer och elände det orsakar men pallar inte bli upprörd. sen kanske det är miljömässigt hyckleri att bli upprörd över en sak och inte en annan, men en large hardon collider känns viktigare idag och att vi faktiskt inte dog eller sögs in i ett svart hål, varken stort eller litet. dessutom känns det som att kanske är grejer på rätt väg när försök till att förvara CO2 i vätskeform i berggrunden ska ta sin början. om det funkar så kan kanske åtminstone västvärldens utsläpp minska något. så, upprördhet över kolkraftverk vs. upprördhet över slarvigt tyskt kärnavfallshanterande, 0 - 1.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

isaluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! hahahaha!!1 hur är det med dig, resefeber än? vad gör du om dagarna (mina nätter).. du, när du är i australien kan vi inte msna så mycket, tidskillnaden är väl jättestor?? kran

1:57 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home