Thursday, September 04, 2008

Slap my face so very subtle

4:e september, gather round, jag ska berätta en sak. Mindre än TVÅ veckor kvar! rättare sagt, tretton dagar. Det är inte många dagar det.
Saker jag måste göra innan jag flyttar till andra sidan jorden:
  • köpa nya jeans (sker idag, möjligt bildbevis senare)
  • sortera och packa and oh my god jag hatar det.
det vart ingen roadtrip, attans Roza. Det hade varit kul. Dagens dekadenta och oh my god (välanvänt uttryck these days) vilken röst han har, för evigt balanserande nästan på andra sidan kanten, ska den spricka och gå åt skogen? men det gör den inte och det blir ett vällustigt stycke musik med den där rösten svävande över, perfekt ackompanjerande. Vem hade trott att han är en liten tunnis som ser ut som sexton ungefär? Guess det är så det är. Mina vilda bestar.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home