Wednesday, October 01, 2008

-a call for mr. awesome! -oh, that would be me!

Andra dagens första utdelade cv, chäfen ringer på kvällen och jag var där idag och hej, jag har ett jobb. känns rätt gött. Picassos ligger precis vid stationen på Glenferrie road, nära och praktiskt och när David är på campus kan jag kanske åka med honom in, yeay. jag börjar på fredag. imorgon ska jag vara tjejig med meredith.

mina vita nikes är även de awesome, men oj vad de gör ont. smärtan! they will take a while getting used to. får gå in dem hemma när jag är ledig.

och den tredje awesome saken idag, min härliga klänning som jag ska ha till the races. se, så glamourös, nyutstigen ur duschen i mina fakesuedepatchwork-heels.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Marilyn got nothing on you! Youm look Fab! :D Älskar klänningen.. och vad brun du blivit! Avis! Grattis till jobbet.. gästerna kommer älska dig! Får du dricks? puss

3:24 PM  
Blogger herr TNE said...

Fabulous dress, darling. Angående skinnskor finns det ett gäng olika "tekniker" som inte riktigt funkar. Jag brukar köra med att bara gå i dem, men det är jävla smärtsamt. Har även rekommenderats sadelolja för att mjuka upp lädret. Om det är läder. Är det fakeskinn är det inte bra. Vad är det för skor du köpt?

4:53 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home