Thursday, January 01, 2009

LISTAN över låtar jag obsessat 2008 (som är från 2008, det är miljardes andra låtar jag obsessat över med, som är typ från nittiotalet och sånt)

ok, vet inte om det räknas för jag har inte obsessat så länge över den, hörde den här igårkväll (ja nyårsafton) tio i tolv ungefär men det är fan det bästa jag hört på evigheters.

1. Hang me up to dry - The Cold War Kids


snubben, Nathan Willett, har bannemig den bästa rösten på MYCKET länge

och sen utan inbördes rangordning (mest för att jag inte pallar lista ordentligt)

  • Brave Bulging Bouyant Clairvoyants - The Wild Beasts
  • Anna - Hello Saferide
  • Just dance - Lady Gaga
  • Jag är en vampyr - Markus Krunegård
  • I'm Not Gonna Teach Your Boyfriend How To Dance With You - The Black Kids
  • Viva la Vida - Coldplay
  • Skimret - Nordpolen
  • Pjanoo - Eric Prydz
  • Segertåget - Maskinen
  • 18 Karat Gold - Johnossi
  • Get Up - St. Helens
  • Divine - Sebastien Tellier
  • Music for girl - Kleerup feat. Lisa Milberg (om jag hade gjort en lista på riktigt hade den här varit på andraplats)
  • Love Lockdown - Kanye West
  • Circus - Britney Spears
  • Cape Cod Kwassa Kwassa - Vampire Weekend
  • .........

undras vad jag har missat, jag har ju inte varit hemma och lyssnat på radio sen september, nattradio spelar bara gamla godingar.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

gott nytt Isalu, önskar dig det allra bästa 2009, precis som du vill ha det!!

kramar martina

6:39 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home