Wednesday, January 28, 2009

motherfucker

ok, klockan är strax innan halv nio och det är 35 grader, har varit trettio grader hela natten. mitt mission idag är att skaffa en bordsfläkt och propplösare, fantastisch.

lyssnar på housemuzak och är trött, men var ändå tvungen att gå upp för att njuta av den "svala" delen av dagen. och, btw, mitt hår! är sjukt bra! Det är blont som attans och Stanley, den stjärnan, (han är the Archibald i Archibalds och David har klippt sig där sen han var typ fyra.) vilket proffs, han höll med om att min assymetriska 233-dollarsbob egentligen inte var så bra för mig utan han bara klippte lite här och lite där och det ser VÄLDIGT bra ut, det räcker att låta det torka efter duschen, har inte haft en frisyr där det räcker på mkt länge. ska skaffa ett kort på spektaklet samt på mina brunbrända ben :D ja, Johanna, lite solig har jag blivit. inte för att det är mycket i jämförelse med de orangea 17-åriga australienskorna men alldeles lagom för att det ska kännas som att jag är på semester.

The HESTWAVE fortsätter. jag kommer vara svettig i flera dagar nu, det är sån där bra värme där man börjar svettas så fort man kommer ur duschen.

kallt i Svärje? Jag saknar er.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

I Norrköping ligger temperaturen kring nollan och det är grått ute! Inte så roligt med andra ord... Ha det bra i värmen! Kram

2:36 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home