Friday, June 12, 2009

ohlalala

Bestäm själv om det är uffe eller alexia (eller vad hon nu kunde tänkas heta.).
Det är fredag eftermiddag, jag sitter och dricker kamomillte och väntar på att karln ska komma hem så jag kan laga mat. Åt lite smör förut, men börjar bli hungrig nu, käkade lunch halv tolv. Jobbet går som det brukar, jag blir lite vansinnig på min chef varje dag, men när det väl går över så tickar tiden på. Två veckor kvar att heltidsarbete (även om jag bara gör typ 32-timmarsveckr just nu) och sen bara lite tills veckan innan jag åker. Och det är om en månad. Gods. Vill inte åka hem. Eller, jo, det vill jag ju. Men jag vill inte lämna. Vårt hem, stan, jobbet, tjejerna. David. Igen. Det suger att vara ensam. Han kommer över till jul, men det är lång tid. Dubbelsug. Men äh. Det gäller att ha kul fram tills dess nu.

Den här videon såg jag idag, vart glad av den.



Samt en låt med. Den här har spelats överallt härnere de senaste månaderna, hade ingen som helst aning om att Sidney Samson var svenne förrän jag såg videon och på jobbet utbrast höggljutt i ett halvtomt kafé "Brandslang! Shit, they're in Sweden!"

Asabra låt iallafall, man kan inte dansa till nåt som man dansar till den här.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home