Thursday, October 22, 2009

det är tyst och lite regnigt i skogen och jag läser sookie stackhouse chronicles som pdfer på lilldatorn och det funkar asbra

så jag drog hem ut till skogen istället för att sitta där och lipa (det gjorde jag visserligen inte, men det låter ju bra i sammanhanget) och gnälla över att det är trist att vara i norrköping och att det skulle bliit stressigt
så jag åkte hem och fick födelsedagspresenter det är lukrativt att fylla år

världens bästa skor, skulle aldrig haft råd med dem själv, bästa mor och far.

åh alltså liksom det här med fjortisbloggande måste jag öva på *är inget bra på att skriva talspråk* *övar va* men det kommer nog efter ett tag när jag gjort det en stund. *lysande framtidsutsikter liksom*

yeah

jag är fan ett kvartssekel gammal

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home