Wednesday, November 30, 2005

jag är sjuk, pete ska hem till västervik och vad sjutton tycker han om för whisky egentligen?

febern är typ över, men jag känner mig liten och ynklig hela tiden och imorgon måste jag ut på vfu. satans jobbigt.

men men.
jag kom på för en stund sen att jag har blivit en sån där som jag sade i gymnasiet att jag inte skulle bli, en sån som läser virtanens blogg och har en favorit i idol och tycker att det är rätt ok alltihop ändå. vilket blaj.
jag vill ha glass, men har inga pengar. däremot ska jag snart gå och hämta ut petes födelsedagspresent. bure sade att det var en jättebra present, så jag hoppas att vi har rätt båda två och att han blir glad för den. men det borde han bli.

missade skolan igår och pallade inte idag. jag ligger efter.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home