Tuesday, November 01, 2005

Att byta glödlampor är svårare än man tror, speciellt om man är så kort att man måste släpa tunga stegar överallt.

blev ingen promenad, men väl ett step-pass, snart. hurtigt hurtigt.

patrik den jäveln, påstår att han gjort allt rätt när det gäller förra hyra. men vart är våra 8000 då? borte med vinden sen vi låste vår dörr, eller nåt.

oskar och pelle ska klippa håret, de som är så fina så.

vart är pete? vet inte, inte sett honom sen lördags. klaga inte över att vi aldrig har sex om du aldrig har tid att träffa mig. det är nåt du drar på dig själv då ju.

ska spela spel på huset ikväll. lite avslappning. och kanske långpromenad imorgon.

och just det, har köpt långa svarta sexiga handskar och sexiga stayups att ha till min sexiga svarta klänning på lördag. det kan bli en bra halloween-fest tror jag. lite rödvin så är vi hemma liksom.


senare, ungefär 22,27
bra kväll. världens jobbigaste träningspass, jag kommer ha grymt ont i benen imorgon. här släpar lina med mig på step lätt. notera lätt, och vad händer? jag dör ungefär tre fyra gånger under passet. skitsvårt ju. men god hamburgare efteråt och imorgon ska jag ut till vrinnevi även om lina tokbangar.

träffade pete lite idag med, det var trevligt. händer ju inte så ofta nuförtiden.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home