Thursday, November 24, 2005

Mina jeans är borta, börjar fundera på om sara har kidnappat dem för alltid.
emma håller på att utveckla en kärlekshistoria med en teknolog, you go girl. annars så regnar de tute och så rä jag rik igen. det känns skönt att ha lite kapital om det skulle hända nåt det närmaste. Patrik lyser med sin frånvaro så jag antar att det blir mer i hyra även den här månaden. det svinet. jävla kille måste jag bara säga. jävla kille!

Var och ordnade med petes present idag, det kommer att bli så himla bra det här. något riktigt riktigt genomtänkt faktiskt. hoppas att han blir glad. men det borde han bli. Lite jack d på det bara så blir det så rock n' roll som jag tänkt.

mitt blodvärde är lågt förresten. jag gav ju blod the other day och idag ringde det en karl som berättade att hej du, ditt blodvärde ligger på 113. mindre bra kanske, får kanske börja äta ordenligt nån gång. fast det är rätt överskattat. ska köpa lite frukt och en elvisp så blir det nog bra.

vet inte om jag orkar träna idag, kanske ska gå till skolan sent i kväll och dansa i rörelsesalen. det är en grej jag tänkt på länge.

bure ska komma och hälsa på nästa vecka. jag drömde om honom för ett tag sen. attans att inte pete är hemma så att jag inte får träffa honom (får man säga så om sin pojkväns kompis?).

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home