Friday, January 13, 2006

jaha, jag som trodde att mina ensamma misärkvällar var över. jävla teknologer. alltid ska de plugga.

let's dance blir dagens grej även denna vecka. heja peppe. och mera té.

Buzz har inte uppdaterat sina länkar på flera dagar men nu är iallafall allt betalt så snart kommer jag antagligen få mina csnpengar om jag har tur. vilket jag hoppas att jag har.
emma ska släpa ut mig på morgonprommis imorgon. fan vad bra det är att vi är två. kanske ska gå o träna med maria med. det är väl lika bra, så är det gjort imorgon med.

och darin, alltid denna darin. vad ska jag ha på mig imorgon då? tydligen så är det omodernt med skärp på höften nuförtiden, man ska ha dem i midjan istället, men hur snyggt är det på tillexempel mig som inte har så mycket midja att markera? aldrig tar modet hänsyn till vad jag vill. är sugen på mera makrill.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home