Friday, January 06, 2006

reflekterade lite över hur coolt det egentligen är att jag på retrocrush.com varit bsökare nummer 1.000.000 runt säkert 40-45 gånger, med fina priser väntande på mig nånstans i u.s.a förstås. deras besöksräknare måste vara trasig eftersom jag faktiskt inte tror att jag är den enda som besöker den sidan. kanske borde skicka ett mail till dem och upplysa dem om saken så att alla som klickar dit sig inte blir så förvirrade.

gruppmöte om uppsats idag. vi lyckas nog såga dem riktigt ordentligt. fast det enda vi kan ha att klaga på är väl att de skrivit uppsatsen om ett annat ämne och begrepp än det de specifierat i sitt syfte. dock så tror jag nog att vår uppsats kommer åka på lite stryk. jag har ansvar (eller bestämmanderätt?) att ordna upp sen och fixa lite referenser och sånt som fattas.

dagens film: heathers. hur sjutton kunde jag missat den förut? och så harjag köpt nytt the, lyxthe med trots att jag knappt har några pengar. körsbärsthe åt folket.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home