Sunday, January 01, 2006

scary shit. fattar inte vad som hände egentligen, sitter nöjd och glad på tommys rum och sen vaknar jag flera timmar senare, kommer inte ihåg nånting och har tydligen missat tolvslaget. så mycket drack jag inte. riktigt otäckt. däckad vid halv tolv.

vaknade till iallafall när pete och bure kom hem och sen satt jag och pratade med bure ett tag. gillar den människan, fast det är svårt att ta honom på allvar. antagligen så rådriver han med mig hela tiden. vi berättade roliga historier och det var först idag som jag insåg att jag satt där med bara en handduk på mig. var nog lite full iallafall.

pete har åkt hem till västervik. skulle velat följa med honom eller ha honom kvar här några dagar till. fast han kommer nog till helgen igen, hoppas jag. nytändning liksom. och på ett helt nytt sätt i morse, minsann. mer sex åt folket.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home