Sunday, December 11, 2005

jag

jag tror nästan att det tog skruv, för ett par timmar senare så är det plötsligt bestämt att vi ska åka till egypten en vecka. bara sådär.
har underbara vänner och har lånat ihop 3000 till reskassa, så tjoho! helt sjukt, jag ska till egypten, bara sådär. vi åker på tisdag morron och är tillbaka en vecka efter det.

första gången utanför europa för min del och shit jag är nervös. effektiv packning gäller nu. och helt tokeffektivt pluggande. har en veckas grejer att göra på ett dygn nu. har kommit fram till att jag helt enkelt får göra så bra jag bara kan så länge, så får jag ta kompletteringarna sen, för det är bara så värt det.
en vecka, sol och bad och pete och underbart.

så det blir jag, pete, philip, stina och nån mer tror jag. i stinas lilla golf till stockholm...kan bli trångt, men det gör ingenting för det kommer vara en fantstisk vecka!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home