Thursday, December 01, 2005

första vfu-dagen idag och jag pratade lite med stefan om min utvärdering som jag ska göra nästa vecka - måste fundera lite och sen skriva den.

och vad fan ska jag skriva? vilka är mina styrkor som lärare? det enda jag kan tänka på när jag sitter där i klassrummet är att nu bedömer inga mig, nu bedömer hon mig, hur sköter jag mig? shit. jag har ingen jävla aning om hur man är en bra lärare eller hur jag ska göra för att bli det, det bara står still. vad ska jag skriva? att jag kan prata med barn, vara pedagogisk? kan jag det då? tänk om han säger näe, det kan du inte.

bläh.
men jag hämtade ut petes present igår, och vad fin den är! hihi

fest på lördag då, jag har fan sytt en egen grynet-kläning. helt fantasisk är den.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home