Thursday, December 08, 2005

Mycket mycket som händer i mina elvaåringars liv. ung kärlek är så himla kul.

kerstin sade idag att jag var bra med barnen! whiii! vad glad man kan bli av såna små ord.


förresten så har jag blivit helt störd och precis sån som jag hela tiden sagt att jag aldrig skulle bli, dvs at tjag sitter och spanar efter ronnies nya krönikor som nåt annat efterblivet fan och kan inte låta bli att läsa det han skrivit trots att jag egentligen föraktar honom för att han är mer pretto än vad jag nånsin var eller kommer bli, dn kultur eller ej. och sen sitter han bara och gnäller över sitt misslyckade kärleksliv med han är ändå så cool för han bor ju i stockholm och jobbar på den stora tidningen. blablabla. jag är egentligen inte bitter även om det verkligen låter så.
fan.

sen fattade jag också vad som hänt med last.fm, det vart en massa strul ett tag och nu har de bjudit oss på en månads gratis medlemsskap. vet itne om det är schysst eller inte. det är rätt soft med personaliserade radiostationer och alltihop, men det är lite som att dingla med en falafelrulle framför en bakfull vegetarian och sen bara ta bort den. men jag antar att jag får njuta av det så länge det är kvar.


träffade roza idag, i ungefär tio minuter. mina strumpisar kliade och det var svinkallt, men hon var jättesöt och hade lockigt hår, så antagligen har hon lagt bort plattången nu. vi pratade lite om harry potter och glammiga johanna.

och pete kommer plugga sent idag. det här är verkligen ett distansförhållande, trots att vi inte bor mer än tio minuters promenad ifrån varandra.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home