Saturday, December 10, 2005

en väldigt produktiv fredag blev det. ett närmare två timmars långt samtal med stefan om min pedagogiska utveckling och min oförmåga att vara konsekvent. sen springa hem och frosta av frysen av alla sensibla vuxna grejer man kan göra. och efter det en myskväll med tjejerna och tecknade filmer. tokstark glögg och ekologiskt vin, väldigt trevligt.

idag ska jag väl plugga en massa, och mysa med pete ikväll. funderar på om vi måste baka pepparkakor. tror nästan det.

jaja. nu ska jag på julmarknad med emma iallafall och handla upp mina sista pengar. äntligen så funkar min dator igen och som en följd av det så är min bankomatkort äntligen aktiverat. wiho. att pengar kan göra en så lycklig. omlottkofta idag. rosa.

är dessutom inbjuden till två fester ikväll, men vet inte om jag pallar. och sen vill jag ju ligga med pete också.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home