Thursday, December 29, 2005

shit vad porrig jag känner mig...sitter alldeles inoljad framför datorn...

fast riktigt så illa som det låter är det ändå inte. jag har gjort nåt mot min torra hud tänkte jag och badade med en shot olivolja i vattnet. måste skrubba badkaret eftersom det är alldeles flottigt nu, men man blir go i skinnet iallafall.

dagens prestationer:
* en risgrynspudding
* snabbpackning samt bussåkning

jag har dock inte lyckats städa mitt rum och det ser förjävligt ut. pust och stånk och stön. måste nog städa imorgon tror jag. det är rätt sjukt, när det gäller köket står jag inte ut med att det är stökigt och jag måste diska för att jag får klåda annars, men rummet mitt kan jag inte städa. det är nåt fel på mig.
avbröt pete mitt i tvspelandet och oj vad synd, men han kommer tillbaka på fredag och så ska vi bli fulla hos tommy på lördag. måste tvätta och skaffa alkohol. kallt och jävligt är det med. fick typ släpa resväskan hela vägen från stationen. borde vart medar på den istället.

the wolf parade och notwist är mina dagens musikaliska upptäckter.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home