Tuesday, December 27, 2005

goj

going back to norrköping...blahaha.
imorgon drar jag tillbaka igen, med planer på att göra en irene cara i rörelsesalen och med en batteriladdare i väskan. jag kommer aldrig mer behöva köpa batterier. måste vara den mest praktiska julklappen jag fått sen jag fick kalendern som kommer att förändra mitt liv. men den ligger nog rätt mycket över alla andra, det är ju svårt att toppa nåt så livsomvälvande, faktiskt.

vill åka hem och lyssna på handklappsmusik och dansa runt. dagens låt är som så många andra dagar Teenage kicks med Go-Getters.


och så ringde de från terassen förut: jag tappade mitt pass i söndags. vad höll jag på med egentligen? stört iallafall. får försöka pejla vad pappa är up to idag och se om han känner för att åka till stan.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home