Monday, December 26, 2005

hela julhelgen med mat i mängder och familj överallt.

juldagen igår, fick multiflashback från gymnasiet, allt var som det var då. förfest hos kristin, dåligt väder på vägen dit, vin, musik, jag känner mig fortfarande som musikfascistan nummer 1 måste jobba på det där. sen terassen dåm 180 spänn, rena rånet och naturligtvis tappade jag bort garderobslappen och fick betala 20 spänn till.

men det var kul. det var preces som då, samma människor gör sammas saker och alla ser nästan likadana ut. träffade på jon i vimlet och samuel och johan och patrik gerenmark! och oj, jag som trodde att han var sådär liten och söt och gullig som han ser ut att vara, nästan så jag har haft dåligt samvete för att jag hånglade upp honom på studenten, men alltså shit vad han spelar på utseendet sitt och tokraggar, ohc det funkar. det var rätt fascinerande att se, och väldigt roligt. knappt att man kunde värja sig när han satte igång. måste vara det vilda universitetslivet i lund som har förstört honom.

Jag hade ovanligt kul för att vara ute i falköping och vissa flickor fick sig lite äventyr såhär efter jul...:)

ska hem och några dar, fira nyår hos tommy tror jag. inte riktigt bestämt än eftersom pete inte har någon framförhållning, men bubbel är klart och den lilla svarta. blir nog toppen.


och fasen också, jag är en fegis. jag vågade inte gå fram till jävla ronnie igår och säga att han är en pretentiös fjant. jag är en mes.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home