Friday, December 30, 2005

Filmkväll med adde igår, trevligt. längesen jag träffade honom. jag blir alltid lika ställd när han svarar i telefon med sin vuxenröst och säger "hej hej det är andreas". för några sekunder tror jag alltid att jag ringt till någon annan.

Narnia var bra, tilda swinton är verkligen magnifik som häxan. det har de gjort bra, disney.

och sen, hör och häpna, så fick jag honom att titta på Rocky Horror Picture Show, hela! han är nog den första jag känner som på iallafall, ja, ända sen jag såg den första gången som faktiskt sett hela filmen. och han sade inte att den var skitdålig. vet inte om jag ska bli glad eller tro att han driver med mig.

köpte bubbel idag på linas rekommendation och ikväll kommer pete tillbaka! ska gå och möta honom vid bussen så kan vi gå hem till honom och snuska oss lite sen.

känner mig lite tjock idag, har ätit en massa digestivekex. får ta en omväg till busstationen så hjälps det nog av.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Tack for intiresnuyu iformatsiyu

11:46 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home