Thursday, January 05, 2006

plötsligt får jag reda på att en av mina homies är en technostjärna, ja, ok, stjärna är väl att ta i, men han har iallafall släppt tre skivor och kanske ska åka tillsacramento och spela på en klubb. jag är imponerad.

tvätt i hela lägenheten. äntligen finns det två fungerande maskiner, hallelujah och vinka till publiken,. man kan tvätta hur mycket man vill nästan. det har jag väntat på länge länge.

magic numbers är dagens grej, och varför läser jag bara fåniga böcker om kvinnor runt trettio som bor i london och som antingen vill bli med barn eller blir oplanerat med barn, men det de allra mest vill ha allihop är en karl? oförståeligt, egentligen tycker jag inte ens att de är rätt bra.

två highschoolfilmer på menyn idag. först clueless och sen breakfast club ikväll. kankse heathers med om jag har tur och det går fort.

dagens snacks är motrötter.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home