Thursday, December 14, 2006

lampor kirrade. har dock glömt att införskaffa värktabletter, ett måste i dagar som dessa. ikväll flott i pubköket, med sara. hade varit schysst att se hur jag pallat det ensam, men det finns en chans att det hade blivit way over my head, så det är nog bra att hon anmälde sig. har lite dåligt samvete över lördagen, men jag orkar verkligen inte. jag vill få mat, käka lite, dricka lite, dansa lite och sen gå hem till min karl och bädda ner mig brevid hans varma mage och sova hela natten. ja, jag kan hjälpa till att städa dan efter om ni vill, men jag pallar inte att jobba. eller, pallar gör jag väl, men jag vill verkligen inte.


andra sköna grejer: rydopen förra helgen, grymt mycket öl, dans i små lokaler tills tidig morgon, människor från längesen och trevlig stämning all around. bra initiativ. mer sånt.

vill jogga eller nåt. men har inte tid. imorgon kväll dock, då smäller det. då blir det jogging av som heter duga. och så måste jag köpa julklapp till snyggo. det blir ett förkläde, det kan han behöva, så hobbykock som han är. och någon/några roliga småprylar vid sidan om. han ska få minst tre julklappar iallafall. :)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home