Wednesday, November 29, 2006

blir helt tokig! när jag för en gångs skull är ledig redan klockan åtta och jag vet att karln har köpt massageolja och är mysberedd så är det nåt cp som säger att nej, så trevligt ska det inte vara så jag har raderat det du skrivit bara för att jävlas och jag får sätta mig och skriva om mina jävla grejer om proteinerna. inte för att det var så bra, men ändå.

jag blir tjock. skärpning isabelle, och ät normalt är du snäll. tjockångesten är något jag skulle velat lämna bakom mig för länge länge länge sen.

i övermorgon flytta jag. jag har inte packat hälften än. än så länge så har jag en stark tro på att allting ordnar sig, bara jag orkar ta tag i saker (vilket jag inte orkar).

på lördag ska jag vara pepparkaksbakstävlingstant och hjälpa små barn att baka pepparkakor. det ska bli trevligt.

men nu vill jag gå och bli helt omvälvd av massageolja och johan.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home