Monday, August 07, 2006

i lördags skulle det bli världens värsta drag. vi var så snygga allihop, och sen blev jag full och härjig och hysterisk. lätt utfreakning när min telefon ville ha puk-kod efter tre felaktiga pin-koder.
för mycket som snurrade i huvudet och ett under att mina flickor inte bara tröttnade på mig och låste in mig på toan på platens eller nåt.

förfesten och eftermiddagen var jättekul iallafall. saknar er allihop så hemskt mycket när ni inte är i närheten, eller ens i sverige! lite av varje och jag hade gogo-bootsen på mig (snyggaste skorna i stan. i allafall i liköping).

om bara ett par dar är det emmaboda så morgondagens projekt går ut på att köpa öl och tält till tilldragelsen. mina tillkortakommanden på det personliga planet ska inte hindra mig från att ha tokroligt i de småländska skogarna och om J har med sin lilla påse med grönt i så kommer jag bara må bra. imorgon ska jag även hämta ut glasögon som jag kom försent för att ordna idag eftersom jag var hemma hos johanna en stund och störde henne i hennes tentapluggande. alldeles för mycket kaffe idag, men tror egentligen inte det gör någonting. kaffe är bra. mer kaffe åt folket. apropå johanna så bjöd hon mig på lunch idag, den lilla raringen, i solen utanför key. pasta och öl är alldeles perfekt på måndagar.

nashville parthenon går fortfarande runt, men faktiskt inte med samma frekvens.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home