Tuesday, May 23, 2006

Återigen är jag kär i Fredrik Virtanen (fast mest i Johan iallafall). Det roligaste jag varit med om på flera veckor är definitivt alla dessa rasande hårdrockares reaktioner efter att Virtanen ironiskt raljerat över lordi och kallat dem satanister och att hårdrock är djävulen, ungefär.

Och, alltså, ojoj. Att en del kan vara så puckade. 250 kommentarer från folk som helt ärligt verkar tro att han menar allvar och är så arga över att denna fjolliga schlagerbög får hållas utan tyglar på en av sveriges största tidningar. De flesta vill bara kicka honom direkt, men en minnesvärd karl skriver att:

"Om du inte låter dena insändare vara med bara för att jag inte är"in så låvar jag att ALLDRIG MERA ANVÄNDA NÅGOT SOM HAR MED DEJ ELLER AFTONBLADET ATT GÖRA. HOPPAS DU BLIR ÖVERKÄRD AV EN LÅNGTRADARE OCH ATT FÅGLAR OCH INSEKTER FULSTÄNDIGT MASAKRERAR DITT MISERABLA LIK"

Räkna antalet stavfel. Denna kille är verkligen arg på riktigt. Och det på grund av ett skämt som jag och många med mig ansåg vara rätt så övertydligt skämtsamt. Vad är det för fel på folk i dagen samhälle? I alla fall så ägnade jag stor del åt gårdagen åt att skratta åt dem och en hel del idag med eftersom de heller inte slutar att posta kommentarer. Virtanen har ju tillochmed sagt att ja, det var ett skämt och nej, jag tror inte att Lordi är satanister. Men en del verkar helt enkelt inte förstå.


Det går utför för Sverige.

I övrigt så har jag ägnat dagen åt att åka buss och äta godis och befinner mig nu ute i skogen och blir tjatad på av modershjärtat. Home sweet home. Tvättning står på schemat samt skogspromenad och imorgon blir det avfärd till sommarstället i all sin regniga kalla vårprakt.

Och så saknar jag Johan, men det är lite sådär allmänt närvarande. Jag är även rik. Efter hyra och andra räkningar så äger jag 2300 kr! Yahoo! Det som smolkar i glädjebägaren är mina jävla grannar som använt upp mitt mjukmedel och en del av mitt tvättmedel efter att jag glömde det i tvättstugan sist. De illvilliga nidingarna!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home