Wednesday, May 03, 2006

Den magnetiska kraften.

Den magnetiska kraften är förvisso en mystiskt och märklig kraft men efter imorgon kommer mina fyror veta ALLT om den + att de kommer veta exakt hur de ska göra en magnet. Perfecto. Massvis med utskrifter bara, men snart är det sommar så whatever.

Enligt smhi ska det bli soligt och 18 grader på fredag. död åt dem och alla deras husdjur om de har fel för nu ser jag fram emot det för mycket för att det ska vara kul om det inte blir så.

Annars: Johan var här i helgen, fest med "hans gäng". Det gick bra. Jättekul faktiskt. Lisa tyckte att vi skulle börja köra parmiddagar med henne och Tommy och Philip sade att vi såg ut som tvillingar. eh...det är ju en lite skrämmande och incestuös tanke, men det är nog inte på riktigt.

Pete på Huset. Först ignorerade han oss sen gick han väldigt fort och bestämt förbi oss och knuffade till mig i farten. Visste inte riktigt vad jag kunde väntat mig, men det där kändes liksom mest barnsligt så jag orkar inte vara nervös och orolig inför det. Men samtidigt så är det ju som Emma sade, att jag nästan måste ta det, han visste kanske själv inte hur han skulle reagera förrän han såg oss två tillsammans och det är ju faktiskt en ganska känslig situation.

Myshelg. En röd vän kom på besök och blockerade Fanny ganska så rejält under hela helgen så det får vi ta igen nästa helg. Jag blev helt irrationelt arg och sur och trött och ledsen två gånger under helgen för helt otroligt pyttiga småsaker. Tycker inte om mig när jag blir sån där. Känns så himla fånigt. Speciellt när han är här och jag helst bara vill vara glad och mysa hela tiden.

jeje.

imorgon gäller det. den här gången känner jag mig faktiskt väldigt förberedd och jag är inte så nervös. go me!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home