Thursday, April 13, 2006

England, England!

JAG SKA TILL ENGLAND!

Var tvungen att skriva det med stora bokstäver, nu upprepar jag det med lite mindre: Jag ska till England! fem veckor i sommar kommer jag att bo i Chester och plugga en kurs om det engelska samhället och utbildningssystemet! SÅ JÄVLA BRA! England, beware 'cause here I come! och om sara är kvar kan vi hänga hela tiden för jag ska till england i sommar!

stora leendet sprider sig och vecka 25 bär det av. Midsommar utomlands men det spelar faktikst inte så stor roll just nu. kunde nästan inte bry mig mindre.

weeeeee.

för övrigt så har mor köpt vrickat mycket kläder till mig idag. jag är tacksamtacksamtacksam men har dåligt samvete för att jag använder upp hennes pengar. men det behövdes. ett par sjukt heta jeans bl.a., på Lindex av alla ställen. ibland blir jag förvånad av världen. det kan också behövas ibland.

nu: städa köket och sånt. imorgon är det långfredag. jogging och pluggdag. sen är det påsk med enormt mycket mat antar jag. mor har laddat upp i skåpen (som jag precis har skurat).

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home