Monday, April 03, 2006

Outade!

Smarta smarta isabelle går ju och berättar det för pernilla, visserligen inte riktigt meninen (det var inte det med philip heller) och hon sade det till sara som sade det till tommy och lisa och de har just suttit och varit nyfikna på johan över skype.

Så, nu är vi outade, vi är officiellt ett par skulle man kunna säga, även i andras (läs: petes bekantskapskrets) ögon. jag satt och var toknervös och fick små uppdateringar från samtalet. tydligen ville de inte riktigt säga rakt ut först att de visste men det var rätt uppenbart sade han. de hade visst vart lite glada sade de, så än så länge har ingen blivit arg på mig.

Hihi! jag tycker det är rätt kul. jag har ju verkligen velat "vara ihop på riktigt", att kunna gå omkring hand i hand utan att vara orolig för att nån ska se oss och att vi inte vet vad vi ska säga eller hur vi ska förklara det. har velat kunna säga, hej, här är jag och MIN POJKVÄN! och nu kan jag det! weee. ungefär. även om det inte var meningen. men det vart väl lika bra nu, det har ju gått ett litet tag.

johan ska berätta för exet imorgon. undrar hur han tar det. undrar om vi kommer kunna träffas igen och hur det kommer kännas. konstigt. mmm. nån gång måste jag väl göra det, jag har ju en massa prylar där.
jaja.

hihi. vi är ett par! och de vet om att vi är ihop! :D

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home