Tuesday, March 28, 2006

Tankarna mal på i huvudet, jodå, det kan jag inte ändra så mycket på.

Och ytterligare en godisfri månad tänkte jag mig. Kan ju ta en lite då och då, inte så bra med så mycket socker o.s.v.

Slutseminarium då. Jag pratade en massa och jag vill nog verkligen höra att jag är bra, vilket kan vara lite jobbigt för jag tror att jag fiskar efter det. Undrar hur mycket det märks. Iallafall så gick det rätt bra, vi fick beröm och de var snälla mot oss och gjorde precis som vi sade till dem. Tror dock att vår grupp definitivt hade lagt ner minst tid på det. inga fancy kostymer eller hattar eller snygga bakgrunder och verkligen inga gosedjur eller godissvampar. men vi hade filmen. grymt bra blev den och tokmycket cred till karin o johan som kreerade. Vi gjorde det enkelt, men bra.

Annars: ny kille i kollektivet. ska hem och träffa honom ikväll. Patrik och banken på torsdag, sista månaden med extrahyra och till påsk ska jag hem och vara hemma länge!

det regnar och jag är helt jogginsugen. Och det har öppnat en affär här som säljer Cheap Monday-jeans, det var väl på tiden och nu kommer varenda människa gå runt med dem eftersom de är mer lättillgängliga än vanligt. Men snygga är de.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home