Wednesday, March 08, 2006

Aktuellt tisdag: ännu fler terapisamtal med emma, varför kan den där karln inte bara bestämma sig för att emma är världsbäst och sluta vara så korkad för?
jobb på huset, hamburgers åt folket, massa småplock och vad gott det egentligen är med smörgåsgurka, varför tog det mig 21 år att upptäcka det? sen boddington i baren som vanligt. börjar bli min favorit påhuset.

sen: gatukonst! i tunneln där vid gripen har vi dekorerat med diverse slagord (vi försökte undvika klyschorna), motton och fina bilder och imorgon ska jag ha min coola t-shirt och bara känna mig vrålhäftig hela dagen lång.

det var en fin tisdag och sen sträcklyssnade jag på Chosen One med The Concretes. Det kan nog vara dagens låt tror jag. Fast nu är det Chet Baker och jag kom just på att jag längtade efter mina flickor. måste åka till linköping någon dag.

8 dagar tills han kommer hit!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home