Wednesday, March 08, 2006

Internationella kvinnodagen, har min döcoola t-shirt och ska gå och slänga ett par getögon på den gatukonst som karin och jag var duktiga nog att tillverka igårkväll. Fan vad coola vi är, nästan som tjejerna i fucking åmål, fast verkligen inte på ett sätt.

Iallafall, gruppreflektion idag och finally finally så hade vi the big talk med caroline. allt om hur det är i gruppen, hur det varit och hur hon egentligen mår, vilket uppenbarligen inte är så jävla bra. Kanske kanske lyckades vi få henne att se hur vi ser på saken och att hon kanske bör göra en stor omvärdering av sitt liv innan hon gör nånting dumt.
hon skulle prata med någon iallafall, och nu vet hon hur vi känner och hur jag känner och att jag inte ORKAR höra nåt mer om hennes störda relation till sin mamma eller sitt eget sinne. det är bara för jobbigt helt enkelt.

well. malin hade gjort samma grej gällande seminariet, vilket känns skönt. jag sitter inte ensam i min lilla båt och snart har jag läst ut Kontakt och kanske till och med kan få ner nånting seriöst till uppsatsen. helt ärligt så undrar jag om caroline är i rätt form för att skriva klart den. mmm vi får se.

ny kille i kollektivet med, lång och alldeles rufsig var han. två sekunder i köket och ett snabbt godmorgon var allt jag hann med, men han såg trevlig ut. får se senare.

nu är det bara en vecka kvar! eller egentligen en vecka och en dag, men snart dyker han upp igen.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home