Wednesday, April 12, 2006

forest fruit

Skogen är bra, jag åt en massa frukt + kardemummaskorpor till frukost. älskar att vara på ett ställe där man bara kan tänka "hm...jag är sugen på nåt...lite frukt och skorpor kanske.." och så finns det bara i skåpen. skönt att vara hemma.

idag har jag även: joggat en halvmil i motvind och duggregn, läst litegrann (egentligen för lite), lagat lax med potatis och currydressing till mor och far (uppskattat, gillar att göra saker som folk blir glada av) samt duschat och inte så mycket mer. idealtillvaro.

imorgon ska mor och jag åka in till stora hålan och shoppa. nya underkläder åt folket. tokskönt. och så fick jag en massa lancôme- och oriflamegrejer. lukrativt att åka hem med andra ord. måste dock använda brorsans clearasil ansikstvätt eftersom jag glömde min deep action exfoliating extra super ultra plus-tvätt hemma. attans. alltid är det nåt.

dagens låt: alla flickor med linda bentzing. extra energi under joggingrundan. borde sätta den på repeat när jag är ute och rör mina lurviga så att jag orkar mera. den låten får benen att röra på sig hur trött jag än är.

ikväll: liten promenad och få igång magen med mat i och sen läsa.

saknar johan. räknar ner dagar.

och imorgon får jag reda på om jag får åka på sommarkurs! hållar alla tummar och stortår och vilket glädjetjut om jag får åka!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home