Wednesday, April 12, 2006

Datorn lever. johan pillade lite med den, sen surrade den igång så fint som helst. bra att ha händiga karlar.

men nu sitter jag ute i skogen och skriver, ska vara hos mor + far en vecka och imorgon blir jag ensam i huset hela dagen, en sån lyx. ska sova och sova och sova. mor vill ta hand om mig så på torsdag ska vi åka in till stora hålan och handla kläder åt mig tydligen, jag säger faktiskt inte nej till det. behöver det tror jag.

johan åkte hem till blekinge idag. nu dröjer det tills valborgshelgen, helt jättelänge är det. saknar honom redan. fanny med. varken jag eller hon är vana vid så mycket uppmärksamhet, så det kanske är bra att vi får vila lite. men jag klagar inte! oh, nej, i love it! bara njuter hela tiden och massageoljan tog ju faktiskt inte slut, så den kan vi använda nästa gång med!

och i lördags natt kom det...vi kan väl ligga och prata lite om oss innan vi somnar. det här känns bara helt rätt. jag håller på att bli kär i dig.
och shit pommes frites, nu fattar jag precis varför han reagerade som han gjorde. så häftigt och jag blev bara så glad, helt otroligt! hihi. lycklig nu. ska nog vara det ett tag.

i torsdags när han kom hade han med sig blommor, röda rosor. jag är en sån sucker för såna grejer, smälter bara. helt jättevackra. klyschigt, men oh så romantiskt. och hans mor hade skickat med ett påskägg till mig! bara för gulligt. det här är fantastiskt. och det känns verkligen helt rätt. min johan!

nu: sömn sömn sömn och imorgon långpromenader, säljö och vygotskij!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home