Friday, April 14, 2006

subscribe

Johan är gullig som vanligt och hej och hoppsan så är jag subscriber på last igen. måste köpa superhjälte-kallingar till honom. fun for both parts.

Har brottats med mina hänglsebrallor, men nu sitter de ihop iallafall. och så har jag gjort fyllda ägg. nu kan jag det receptet. vad bra jag är på att laga mat. yeah.

imorgon är det påsk. mormor kommer och jenny med magen. wiii. ska titta lite på den. ska även lämna tillbaka kjolen vars dragkedja pajade first thing when we got home. synd. så fin den var. men en ny ska jag ha.

trött. ska gå ut och gå här på landsbygden. älgar a la deluxe har jag hört. aggressiva med kalvar men jag aktar mig.

saknar johan. vill ha honom att sova brevid.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home