Friday, April 21, 2006

Vårstädning

vårstädning av blogg. svart är så depressivt. det här är nog bättre.

Idag: ut med hänglsebrallorna, snyggast i världen var vi och vi har de första 400 kronorna och vi har måååånga kvar att fråga. Yeay.
Snart: köpa massor med alkohol med Dure och sedan slänga ihop ett gäng pizzor på huset. Imorgon är det skifte. är lite orolig för det. Förra gången var jag askalas hur tidigt som helst, helt bacardy och kräktes och däckade vid typ tio. får försöka sprida ut det lite bättre. helgrymt alltså. dessutom skulle vi få ett straff för att vi använde brallorna en dag för tidigt, men det kändes faktiskt bäst så, med tanke på att min overall är blå och helt opassande.
princess var bakis. det kan hon ha...näe, taskigt.

skulle behöva en vårstädning av rummet med. men det får komma senare.

Mindre än en vecka kvar tills johan kommer! och på tisdag ska jag klippa mig, spännande! nästa helg, valborg, blir det grill i parken med tommy, lisa och resten av det gänget och johan ska inte ens äta kött. hihi. lite pli på honom har jag. längtar efter honom, jag vill se stjärnor och skrika, make it happen dear.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home